شــات ســان مـيـنــا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شــات ســان مـيـنــا

www.san-mina.own0.com

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحب في الطريقة الغتيتة

دبوس وتحياتى
maged
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
maged
رئيس مجلس الإدارة
رئيس مجلس الإدارة
maged

ذكر عدد الرسائل : 483
اسم الكنيسة : الملاك غبريال التحرير
المدينة : القاهرة

الحب في الطريقة الغتيتة Empty
مُساهمةموضوع: الحب في الطريقة الغتيتة   الحب في الطريقة الغتيتة I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2009 4:45 am

الحب في الطريقة الغتيتة 107696
لما تكون شريكة حياتك مسافرة كده او رايحة مشوار بعيد شوية تقولها وأنت بتسبل
بعينك كده حبيبتى انا قلقان عليكى من المشوار ده وعلشان كده أنا جيبتلك بودى جارد يحرسك وتبتسم ابتسامه حلوه كده وتطلعلها دبدوب صغير كده من أبو 15 او 20 جنيه.... ......
يعنى لو مراتك تعبت فى البيت كده دور برد خفيف بس همه بيحبو يتدلعو علينا خدلك انت اجازه من الشغل وخليك جنبها واعملها شوربه (لو بتعرف) وشغلها فيلم رومانسى كده وطبعا متنساش شويه عصير ليمون او برتقال......
عارف ياسلام لو فى يوم كدة صحيت انت بدرى وحضرت الفطار وجبتهولها فى السريرياسلام عليك تبقى فنان
لو حبيبتك عندها قط صغير كده بتحبة وكل ما تيجى تقولها كلمتين حب تقولك اسكت ده القط بتاعى عمل كذا النهاردة يبقى انت فى عيد ميلادها وانت جايبلها هدية هات للقط الغلبان دة هدية كمان .
طبعا معظم البنات مش بيعرفوا يطبخوا........
يعنى احتمال كبير مراتك تكون زى الفل فى الطبيخ وتقضوها تيك اواى المهم فى مرة وانت بتطلب بيتزا مثلا اطلب منهم يقطعوها على شكل قلب
فى اى مناسبة عاطفية كدة عيد الحب مثلا اشترى كام وردة حمرا بس تكون حقيقية يعنى 10او 20 كدة وهات واحدة بلاستيك وحطها فى النص وكارت صغير من المكتبة اللى على اول شارعكو واكتب علية هافضل احبك لحد اخر وردة ما تدبل

الحب في الطريقة الغتيتة Banner11
ازاى تحرق دم اى بنت....... .
اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسألك انت عامل ايه ازى احوالك ؟.ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟ - ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة .
ترد و تقول شىء طبيعى

لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الرخامه او على الاقل ترش عليها ميه!!لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسألك عن رايك فى شكلها قولها هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!!
لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية طبعا اتصرف فورا و قعدها جنبه و اقعد انت ورا!!!!!!

[b]لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!
[b]لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة
[/b]
[b] الحب في الطريقة الغتيتة 898638 الحب في الطريقة الغتيتة 898638 الحب في الطريقة الغتيتة 898638
[/b]
[/b]
https://san-mina.own0.com
دبوس وتحياتى
العضــــو الفضـــــــي
العضــــو الفضـــــــي
دبوس وتحياتى

ذكر عدد الرسائل : 765
اسم الكنيسة : مارجرجس بورسعيد

مُساهمةموضوع: رد: الحب في الطريقة الغتيتة   الحب في الطريقة الغتيتة I_icon_minitimeالأحد فبراير 22, 2009 8:22 am

هههههههههههههههههههههههههههههه
ايووون كده اهى دى الموضيع الهادفه التى تنمى من القدرات البشريه للمواطن
الحسااس والشاعرى
تسلم ايدك
https://san-mina.own0.com/profile.forum?mode=editprofile
katy
المشــرف العــــام
المشــرف العــــام
katy

انثى عدد الرسائل : 7808
اسم الكنيسة : المرقيسية
المدينة : قنا

مُساهمةموضوع: رد: الحب في الطريقة الغتيتة   الحب في الطريقة الغتيتة I_icon_minitimeالإثنين مايو 11, 2009 6:17 am

الحب في الطريقة الغتيتة Osnco-10
http://san-mina.own0
بنت الفادى-ام مريم
عضــــو ســان مينــــا
عضــــو ســان مينــــا

انثى عدد الرسائل : 31
اسم الكنيسة : العدرا
المدينة : القنطره

مُساهمةموضوع: رد: الحب في الطريقة الغتيتة   الحب في الطريقة الغتيتة I_icon_minitimeالأربعاء مارس 14, 2012 6:12 am

حلو الكلام دا بس لو حصل اليومين دول وتعمل كدا فى اى بنت مش بعيد تحدف حبيبها بالشنطه الى فى ايدها بقينا بنات قويه Very Happy
doda
المشــرف العــــام
المشــرف العــــام
doda

انثى عدد الرسائل : 571
اسم الكنيسة : الملاك ميخائيل
المدينة : شبرا الخيمة

مُساهمةموضوع: رد: الحب في الطريقة الغتيتة   الحب في الطريقة الغتيتة I_icon_minitimeالجمعة مارس 16, 2012 12:35 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جامده جدا
سماح
عضــــو ســان مينــــا
عضــــو ســان مينــــا

انثى عدد الرسائل : 13
اسم الكنيسة : كنيسة الرب يسوع
المدينة : اسرائيل

مُساهمةموضوع: رد: الحب في الطريقة الغتيتة   الحب في الطريقة الغتيتة I_icon_minitimeالأحد أغسطس 12, 2012 9:23 pm

[جميله جدا يسلموا يا قمر[b]

الحب في الطريقة الغتيتة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الطريقة الضمونة لعمل الفلافل وبالصور
» انا عندى كلام عن الحب ومشاكله وازاى نحافظ عن الحب ونحل مشاكله
» بجد انا زهقت من الحب . . . يقطع الحب وسنينه !!!!
» ليس من يتكلم عن الحب ... كمن يتألم من الحب.
» هل الحب؟؟؟؟؟؟؟