شــات ســان مـيـنــا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شــات ســان مـيـنــا

www.san-mina.own0.com

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اللى ما يشترى يتفرج

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
lougina
عضــــو ســان مينــــا
عضــــو ســان مينــــا
lougina

انثى عدد الرسائل : 9
اسم الكنيسة : العذراء مريم
المدينة : م السويس

اللى ما يشترى يتفرج Empty
مُساهمةموضوع: اللى ما يشترى يتفرج   اللى ما يشترى يتفرج I_icon_minitimeالجمعة يوليو 31, 2009 6:28 pm

دة يعتبر اول موضوع ليا مش عايزة اطول عليكم بس فى ظاهرة ابتدت تظهر وهى ان البنات فى ايام الدراسةوهما ف الكلية ينزلوا الكنيسة بليل بعد الكلية الجديد بقى انهم بعد ما يخلصوا الدراسة ينزلو الكنيسة باليل مع ماما وزى ما بيقولوا (عمرها 32سنة و بتقدس الحياة الزوجية وبنتظار ابن الحلال)واكيد الكلام دة بيبقى فى حوش الكنبسة وبيبقوا الشباب (sorry)على افا مين يشيل و يا يتقدم لها يا يتفرج عليها Embarassed اللى ما يشترى يتفرج 872441
مستنية اعرف رايكم
تحت ظلك احتمى
نائب المشرف العام
نائب المشرف العام
تحت ظلك احتمى

انثى عدد الرسائل : 320
اسم الكنيسة : العدرا ومارجرجس

مُساهمةموضوع: رد: اللى ما يشترى يتفرج   اللى ما يشترى يتفرج I_icon_minitimeالأحد أغسطس 02, 2009 1:32 pm

مش فاهمه ممكن توضيح ؟
Snow White
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Snow White

انثى عدد الرسائل : 7482
اسم الكنيسة : الكاتدرائيه
المدينة : القاهره

مُساهمةموضوع: رد: اللى ما يشترى يتفرج   اللى ما يشترى يتفرج I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 03, 2009 11:22 am

ولا انا بردو مش فاهمه ايه الهدف من الموضوع ؟

او اصلا بيتكلم عن ايه؟؟
lougina
عضــــو ســان مينــــا
عضــــو ســان مينــــا
lougina

انثى عدد الرسائل : 9
اسم الكنيسة : العذراء مريم
المدينة : م السويس

مُساهمةموضوع: رد: اللى ما يشترى يتفرج   اللى ما يشترى يتفرج I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 03, 2009 2:50 pm

يا جماعة انا قصدى ان البنات الجامعيات اثناء الدراسة بالليل بتنزل الكنيسة عشان تتخطب دا لو متخطبتش اثناء الدراسة واما قولت عمرها 32سنة و بتقدس الحياة الزوجية وبنتظار ابن الحلال دى كانت جملة انا سمعتها ف برنامج هى اكيد بهزار بس بجد انا بحس ان هو دا الحقيقى ومش قصدى البنات الجامعيات بس قصدى اللى متخطبوش بوجه عام و الهدف اكيد انهم يتجوزوا .وف مرة كان فى شاب موجود بيتكلم وقال انا لو عايز اتجوزيستحيل اتجوز م اللى بيعودوا كدا.
وميرسى ع المرور
Snow White
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Snow White

انثى عدد الرسائل : 7482
اسم الكنيسة : الكاتدرائيه
المدينة : القاهره

مُساهمةموضوع: رد: اللى ما يشترى يتفرج   اللى ما يشترى يتفرج I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 04, 2009 5:51 am

فهمت قصدك ايه انتى بتعترضى على اللى بينزلوا الكنيسه بعد الجامعه
بصى ياجميل مفيش مشكله ابدا ان البنات تنزل بعد الجامعه الكنيسة انا عندى تنزل الكنيسه احسن من اى مكان تانى لان الكنيسه بتحافظ على بناتها كويس ومش هنقدر نحكم على كل البنات انهم بينزلوا علشان يتخطبوا بس لا بالعكس منقدرش اننا نصدر حكم مطلق على كل البنات انهم عاوزين جواز وبس اما بالنسبة للولد اللى قال كده دى وجهة نظرة وهو حر فيه بس انا متاكده انه يتمنى بنت من الكنيسة حتى لو كانت بتنزل علشان تتخطب اكيد هيعدى عليها كلمه ربنا وكلمه الله حية وفعاله هتعرف تجزبها وبردو لو كانت نازله علشان تتجوز فى رأيى مش غلطانه حقها وكنائس كتير جدا بتعمل اجتماعات توفق بيه العرايس وبمنتهى الاحترام سامحينى طولت عليكى ويارب تكونى فهمتى قصدى ربنا معاكى

اللى ما يشترى يتفرج
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مين اللى هيغسلوا الاطباق؟؟؟؟؟؟؟يا رب ولد
» أنا اللى عارف اعمالك
» ياريت تنسى اللى باعك
» رساله الى كل الاعضاء اللى فى المنتدى
» سؤال محرج جدا جدا جدا جدا بس اللى يدخل