شــات ســان مـيـنــا

www.san-mina.own0.com
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الفرق بين مهند والشاب المصري ؟؟؟؟؟؟؟؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
katy
المشــرف العــــام
المشــرف العــــام
avatar

انثى عدد الرسائل : 7808
العمر : 31
اسم الكنيسة : المرقيسية
المدينة : قنا

مُساهمةموضوع: الفرق بين مهند والشاب المصري ؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت يوليو 25, 2009 3:33 pm




الفرق بين مهند والشاب المصري ؟؟؟؟؟؟؟؟



مهند
بيرجع من شغله بيبوس نور ويقولها
(وحشتيني انا مش بقدر اتحمل بعدك عني!!! مش كفايه بيعدي 8 ساعات عليا في الشركه مش بشوفك))


الشاب المصري
رجع الشاب من الشغل . يروح لـ مراتة .. وشة مكشر .. يدخل على مراتة لا سلام ولا كلام .. يخلع هدومه ويحدفهم على السرير او على الشماعة ويقولها
(سرعه حطي الغدا انا ميت من الجوووع .. المدير دبحني بالشغل ربنا ياخذه ! بسررررررررعه حطي الغدا انتى مش شايفانى تعبان عايز اكل وانام ؟؟ )


مهند
نور حامل .. يا سلام على الدلع ! خايف عليها من نسمة الهوا .. ويقولها :
(( كلّي حبيبتي عشانك وعشان ابننا ! وخدى بالك من صحتك .. ومش تزعلي ابـــداً عشان البيبي مش يزعل )


الشاب المصري
مرات الشاب من دول حامل ! ومسكينه متنسيه بـ تفاح اخضر .. رجع يقولها :

(( اووووووووفففف !! شوفتى اتنيلت دورتلك !! كلى تفاح احمر وانتي ساكته .. مش لازم اخضر ! اهو كله تفاح .. مش تتفلسفي علية بقا )



مهند

مهند رايح مع نور السوق .. يشتروا لها هدوم .. ودار الحوار التالي :
نور : حبيبي .. شو رايك بالفستان الاحمر؟؟
مهند:أيـــــــه ! حلو كتير .. بس لو لبستيه هيبقي حلو اكتر انتي بتحلي الفستان
نور ( مكسوفة ) : بحبـــــــــــك ..
مهند :ابتسامتييك شو حلوه !
طبعا باللغة بتاعتهم


الشاب المصري
رايح مع مراتة السوق .. مش دار بينهم حوار .. لية ؟!
لان هو يمشي قدام .. وهي وراه ..

وكل اللي قاله ( بسرعه خلصي .. عايز الحق الماتش بسرعة ) !


مهند
قام من النوم نص الليل .. مش شاف نور نايمة جمبة .. اتجنن و خاف .. راح يدورها عليها.. لقاها رايحه تشرب مية فى المطبخ .. قال لها

(شغلتيني عليكي كنتي فين ؟؟؟؟؟ بتشربي ميا ؟؟؟؟؟
بالهنا يا حبيبتي مطرح ما يسري يمري


الشاب المصري
قام من النوم نص الليل .. مش شاف زوجته نايمة .. .. قام يصرخ
( .. انت فين؟؟!! خليتي باب الاوضة مفتوح نص سنتيمتر .. وهوا المكيف كله طلع برا وبقت الدنيا حرررر .. مش بتحسي .. دمك بارد .. الله ياخذ اليوم اللي فكرت اخدك من اهلك فيه )


مهند
قاعد يقرا كتاب .. وفجاه جيت نور .. لابسه فستان جديد .. ودار الحوار دة..


نور : حبيبي شو رايك بالفستان الجديد ؟!
مهند : بيجنن عليكي ! هياخد منك حته !!!!!!!!


الشاب المصري

قاعد بيتفرج على مباراه ريال مدريد وبرشلونه .. اصل شبابنا مش غاوى كتب وثقافه !
و مراتة مستانيه بالفستان الجديد .. عايزاة يشوفها .. مشيت قدامه عشان يشوفها .. ودار الحوار دة :

الشاب المصرى : قوووووووووووومي قامت ......؟ ! مش شايفاني بتفرج على المباراه ؟!
الزوجه : حبيبي مش شايف.. كنت عايزاك تشوف فستاني الجديد .. الاحنا شرينوا مع بعض؟!
الشاب المصرى : وعايزة تعطلينى علي المباراه .. مش شفتى حركة رونالدينهو !
الزوجه : عايزاك تشوف الفستان؟!
الشاب المصرى : اية الموضة المقرفة دى اللي طالعين فيها دى ؟! هذا فستان بزمتك ؟! لو لابسه خيشة كانت هتبقا احلى .. البسى خيشة مش تفرق



طبعا انا جبت الفرق ده
علشان الشباب المصري
بيقارنوا البنات ايل هو احنا
بنانسي عجرم وهيفا واليسا والكلام الفاضي ده





_________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸-(_ (katy) _)-,.-~*'¨¯¨'*·~-.

♥️ღ رأيتكي ღ♥️
حين ذرفتي دموعك الحارة على خديكي أمامي
حين بكيت وبكيتي حزنا على قلب أعطيته لشخص لم يقدره
♥️ღღ♥️ღلكن أنا
من مسح لي دمعتي حين صعقت بقلب جرح لي كل مشاعري ؟



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://san-mina.own0
rona
خدام ســان مينــا
خدام ســان مينــا
avatar

انثى عدد الرسائل : 1512
العمر : 33
اسم الكنيسة : العدرا
المدينة : قنا

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين مهند والشاب المصري ؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت يوليو 25, 2009 5:41 pm

هههههههههههههههههههههههههه

دعة يا بت

بس مهند دى وحش يا كاتى ورخم مووت

مش كنت تجيبى ممثل هندى وتقارنى

او تجيبى اياد بتاع مسلسل لحظة وداع

رجالة رقيقة مش الراجل المصرى

مش فالح غير فى الكلام ايام الخطوبة

وبعد الخطوبة ولا تلاقى كملة من كلامة اتحقق

ههههههههههههههههههههه


على راى المثل اللى قال

كلام الليل مدهون بالذبدة يطلع على الصبح يسيح

وعود الرجل المصرى فى ايام الخطوبة كدا بالظبط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
katy
المشــرف العــــام
المشــرف العــــام
avatar

انثى عدد الرسائل : 7808
العمر : 31
اسم الكنيسة : المرقيسية
المدينة : قنا

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين مهند والشاب المصري ؟؟؟؟؟؟؟؟   الأحد يوليو 26, 2009 12:32 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
نغيره ياقلبي اختاري انتي اللي عاوز المقارنه بينهم
ميغسي لمرورك ياقمر

_________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸-(_ (katy) _)-,.-~*'¨¯¨'*·~-.

♥️ღ رأيتكي ღ♥️
حين ذرفتي دموعك الحارة على خديكي أمامي
حين بكيت وبكيتي حزنا على قلب أعطيته لشخص لم يقدره
♥️ღღ♥️ღلكن أنا
من مسح لي دمعتي حين صعقت بقلب جرح لي كل مشاعري ؟



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://san-mina.own0
 
الفرق بين مهند والشاب المصري ؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شــات ســان مـيـنــا :: للشباب فقط :: أزواج وزوجات-
انتقل الى: