شــات ســان مـيـنــا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شــات ســان مـيـنــا

www.san-mina.own0.com

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

خلاص مش قــــــادر

katy
سفروتة
Snow White
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Snow White
نائب المدير العام
نائب المدير العام
Snow White

انثى عدد الرسائل : 7482
اسم الكنيسة : الكاتدرائيه
المدينة : القاهره

خلاص مش قــــــادر Empty
مُساهمةموضوع: خلاص مش قــــــادر   خلاص مش قــــــادر I_icon_minitimeالجمعة مايو 08, 2009 7:42 am

خلاص مش قــــــادر 307940

خلاص مش قــــــادر 0004t

يا بويا تعبت من الكلام والشكوى ....... لية سيبنى بعافر وانت عارف انى مش قادر.........

انا حاسس انى بغرق فى هموم ومشاكل انا مش قدها ...........وخلاص معوتش قادراشيل من تانى زيها ...........

يابويا فينك لية سادد ودنك عنى .......لية سيبنى عمال بعانى ويا همى........

بقى كدة يابويا هنت عليك........ بقى كدة تسبنى اضيع من بين ايديك........ اوعى تكون نستنى يابويا .....

لا يابويا افتكرنى انا كنت فى يوم صنعة ايديك.......انا كنت يوم قاعد تحت رجليك.........طيب افكرك ازاى ولا باية ؟؟؟؟؟؟؟؟

بس انا عندى احساس انك مش نسينى .......عندى احساس قريب هتلقينى ...........امتى تيجى يابويا وتشيل من عليا الحمل .........امتى تيجى ودخل لقلبى الفرح ........

صدقنى مش قادر.......مش قادر استحمل تل هموم .....ولا عارف من تانى اقوم ..........امتى تيجى يابويا وتخدنى فى حضنك..............

امتى تيجى وتورينى شكلى على كفك..........بترجاك متتاخرش عنى ........لان ابليس اتملك من ياسى وهمى.........

عايز يشككنى فيك .........عايز يقولى انك نستنى ومش هرجع تانى ليك.........بس يابويا انا بعافر معاة ........

بس خايف يغلبنى بغواية .......لا يابويا استحالة ابدآ يجى اليوم دة ...........استحالة علشان تجربة ابيعك لا........انا واثق فيك وبيك هغلب واقوم واخد اكليل ..........

بس انت اسندنى وبايدك ارفعنى .........وانا هرجع من تانى اقولة ابويا معايا وهغلبك .........مش هسيبك تدمرنى ولا ضيع مراث ابويا ليا............

وهرجع تانى لحضنك وافرد ايدى وترفعنى لكتفك واقولك واحكيلك زى زمان ...........بس انت متسبنيش من تانى اتحرم من الامان

بنتك/ ابنك يا ابويا
............

خلاص مش قــــــادر 641394
سفروتة
نائب رئيس مجلس الإدارة
نائب رئيس مجلس الإدارة
سفروتة

انثى عدد الرسائل : 3232
اسم الكنيسة : كنيسة القديس مارجرجس

خلاص مش قــــــادر Empty
مُساهمةموضوع: رد: خلاص مش قــــــادر   خلاص مش قــــــادر I_icon_minitimeالسبت مايو 09, 2009 5:39 am

امتى تيجى وتورينى شكلى على كفك..........بترجاك متتاخرش عنى ........لان ابليس اتملك من ياسى وهمى
تسلم ايديكى ياحبيبتى
موضوع جميل جدا
https://san-mina.own0.com
katy
المشــرف العــــام
المشــرف العــــام
katy

انثى عدد الرسائل : 7808
اسم الكنيسة : المرقيسية
المدينة : قنا

خلاص مش قــــــادر Empty
مُساهمةموضوع: رد: خلاص مش قــــــادر   خلاص مش قــــــادر I_icon_minitimeالإثنين مايو 11, 2009 6:21 am

خلاص مش قــــــادر Osnco-10
http://san-mina.own0
jojo_koko
مشــرف بالمنتــدي
مشــرف بالمنتــدي
jojo_koko

ذكر عدد الرسائل : 1635
اسم الكنيسة : ابي سيفين ودمياته الترعه البولاقيه
المدينة : القاهره

خلاص مش قــــــادر Empty
مُساهمةموضوع: رد: خلاص مش قــــــادر   خلاص مش قــــــادر I_icon_minitimeالسبت مايو 16, 2009 8:52 am

موضوع رائعع
روجادا
عضــــو ســان مينــــا
عضــــو ســان مينــــا
روجادا

انثى عدد الرسائل : 89
اسم الكنيسة : العدراء
المدينة : القاهرة

خلاص مش قــــــادر Empty
مُساهمةموضوع: رد: خلاص مش قــــــادر   خلاص مش قــــــادر I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 25, 2010 7:17 pm

خلاص مش قــــــادر 107696
انا حاسس انى بغرق فى هموم ومشاكل انا مش قدها ...........وخلاص معوتش قادراشيل من تانى زيها ...........

كلام جميل على قد مهو بجد بيوجع على قدمهو بيخرج كتير من اليى جوانه
روجادا
lola lol
عضــــو ســان مينــــا
عضــــو ســان مينــــا

انثى عدد الرسائل : 7
اسم الكنيسة : مارجرجس
المدينة : مارينا

خلاص مش قــــــادر Empty
مُساهمةموضوع: رد: خلاص مش قــــــادر   خلاص مش قــــــادر I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 06, 2012 3:05 pm

موضوع جميل وانادخلت عشان لقيت حلال المشاكل انا كمان مش قااااادره عاوزه ادخل الشات بقالي قرن ومش عارفه عاوزه حد يقولي ادخل ازاي الشات واتمني السرعه ف الرد خلاص مش قــــــادر 488245 عفوا للازعاج
doda
المشــرف العــــام
المشــرف العــــام
doda

انثى عدد الرسائل : 571
اسم الكنيسة : الملاك ميخائيل
المدينة : شبرا الخيمة

خلاص مش قــــــادر Empty
مُساهمةموضوع: رد: خلاص مش قــــــادر   خلاص مش قــــــادر I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 06, 2012 4:37 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هسألك نفس السؤال انتى الخانه اللى بتكتبى فيها اسمك بتاعت الشات باينه ؟
lola lol
عضــــو ســان مينــــا
عضــــو ســان مينــــا

انثى عدد الرسائل : 7
اسم الكنيسة : مارجرجس
المدينة : مارينا

خلاص مش قــــــادر Empty
مُساهمةموضوع: رد: خلاص مش قــــــادر   خلاص مش قــــــادر I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 07, 2012 12:57 pm

ههههههههه خانة ايه انا مش لاقيه صافحة الشات اصلا ما تساعديني ينوبك ثواب ابعتيلي حتي لينك الشات ف رساله خاصه

خلاص مش قــــــادر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هوذا الآن وقت مقبول هوذا الآن يوم خلاص