شــات ســان مـيـنــا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شــات ســان مـيـنــا

www.san-mina.own0.com

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مينا جرجس
عضــــو ســان مينــــا
عضــــو ســان مينــــا
مينا جرجس

ذكر عدد الرسائل : 6
اسم الكنيسة : العدره و المارجرجس
المدينة : مصر(الاسكندريه)العجمى

انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين Empty
مُساهمةموضوع: انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين   انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين I_icon_minitimeالأربعاء مارس 11, 2009 7:33 am

يا جماعه انا عيد ميلادى 31\7عيد ميلاد اخوكم مينااااااا العسول جدااااااااااا والمشرف المتألق عن قريب والمميز جداااااااااااا عن قريب انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين 435283 انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين 68629 انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين 435283

مينا ابن بابا يسوع

كل سنة وانته طيبة ياقمرة وعقبال مليون سنة مع المسيح

ويارب تحقق كل امنياتك انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين 872441

ودى التورتة ياقمرة

ودى الهدية انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين 481597

انا عملت التهنئة انهاردة عشان مش هبقا موجودة بكرة مسافرة وعايزة احتفل معاكم بعيد الميلاد بتاعى اوكيه انا نفسى حد يحتفل بيه معايه

كل سنة وانتي طيبة ياقمرة

التوقيع انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين 488245 انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين 41610 انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين 41610 انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين 41610 انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين 958864
DOOM
خادم بقلــب فرحــان
خادم بقلــب فرحــان
DOOM

ذكر عدد الرسائل : 140
المدينة : مصر

مُساهمةموضوع: رد: انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين   انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين I_icon_minitimeالأربعاء مارس 11, 2009 7:38 am

مع انـى مش فاهم اى حاجة فى اى حاجة

بس واضح من كلاامك ان فى عيد ميلاد

عمومــا كل سنة وانت طيب وعقبال مليووووووووون سنة مع يسوع

انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين 435283
http://www.san-mina.own0.com
micheal_keshooo
نائب المشرف العام
نائب المشرف العام
micheal_keshooo

ذكر عدد الرسائل : 3559
اسم الكنيسة : الانبا انطونيس بالزقازيق

مُساهمةموضوع: رد: انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين   انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين I_icon_minitimeالأربعاء مارس 11, 2009 10:29 am

هو مين الى عاوز يحتفل بعيد ميلاة انت ولا حد صحبك
وانت بتقول عيد ميلادك 31\7
ووضح يا مينا علشان نحتفل معاااااااااااااااااااااك انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين 966825
سفروتة
نائب رئيس مجلس الإدارة
نائب رئيس مجلس الإدارة
سفروتة

انثى عدد الرسائل : 3232
اسم الكنيسة : كنيسة القديس مارجرجس

مُساهمةموضوع: رد: انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين   انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين I_icon_minitimeالأربعاء مارس 11, 2009 12:14 pm

scratch scratch
اى نعم انا موش فاهم
بس عمتا كل سنة وانت طيب والعوض على ربنا
وزى متيجى تيجى
انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين 966825
https://san-mina.own0.com
marcael
مشــرف بالمنتــدي
مشــرف بالمنتــدي
marcael

انثى عدد الرسائل : 752

مُساهمةموضوع: رد: انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين   انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين I_icon_minitimeالجمعة مارس 13, 2009 6:08 pm

ياجماعه انا فهمت نص الحوار هو عايز يحتفل بعيد ميلادة معانا قبل ميسافر تقريبا كدة انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين 608279

عموما كل سنه وانت طيب ياقمر وتحقق كل احلامك عيد ميلاد سعيد انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين 898638

انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين 528338 كل سنه وانت طيب يامينا انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين 528338

انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين 481597 دى الهديه
https://san-mina.own0.com

انا مينا ابن بابا يسوع بهنى نافسى وكل الاعضاء والمشرفين والمديرين
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حمل اسبوع الالام في سطور
» لعبة تحدي بين الاعضاء والمشرفين
» لعبة التحدي بين الاعضاء والمشرفين والاداريين00لعبة حلوة00
» لوكان عندك مسدس تقتل مين من الاعضاء والمشرفين
» بابا يسوع انا بحبك اكتر من تويتي